سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک از ایمن سازی گود هتل ولنجک خبر داد و گفت که عملیات ساختمانی صورت نخواهد گرفت.

هتل ولنجک

به گزارش همشهری آنلاین، ساخت هتل ۳۰ طبقه ولنجک روی گسل شمال تهران مدتی است که سرتیتر خبرها و رسانه های شده است. مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران هم امروز (۲۷ شهریور) در واکنش به این خبر گفت که عملیات عمرانی در هتل ولنجک انجام نمی شود. پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک هم در خصوص خبرهای منتشر شده از ساخت هتل ولنجک، با اشاره به توقف ساخت این هتل گفت: «اعلام کردیم که عملیات ساخت هتل متوقف شود، اما چون عملیات در مرحله گودبرداری بود و امکان ریزش مجاورین وجود داشت، ایمن‌سازی انجام شد. این دستور به دلیل نگرانی از ایمنی مجاورین و احتمال ریزش بنا، تنها به گودبرداری و ایمن‌سازی محیط اختصاص داشت و ادامه عملیات ساختمانی متوقف شد. بعد از ایمن سازی عملیات ساختمانی دیگری صورت نخواهد گرفت.»

او در ادامه تاکید کرد: «طبق ابلاغیه مصوبه کمیسیون ماده پنج پروانه صادر شد. سازمان بازرسی کل کشور به این پرونده ورود کرد که ایراداتی دارد. دیوان عدالت اداری مصوبه را به شورای عالی شهرسازی و معماری و کمیسیون ماده ۵ ارسال کرد و کمیسیون ماده پنج ابهامات را برطرف کرد و الان در صحن شورای عالی منتظر تشکیل جلسه و بررسی است.»

به گفته معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک تهران، سازمان بازرسی به موضوع ورود کرد و ایراداتی از مصوبه گرفت. پس از آن دیوان عدالت اداری، مصوبه را به شورای عالی شهرسازی و معماری ارجاع داد و اکنون کمیسیون ماده ۵ ابهامات موجود را برطرف کرده و این موضوع در انتظار بررسی و تشکیل جلسه در شورای عالی شهرسازی است.

بیشتر بخوانید: فعالیت هتل ولنجک عمرانی نیست| با راه اندازی مجدد خیابان ۳۰ تیر مخالفیم

کد خبر 882255
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha